ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΩΝ
Κατόπιν της ολοκλήρωσης της συναλλαγής δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων ούτε η αλλαγή ή ακύρωση της κράτησης
Η παρούσα Πολιτική επιστροφής χρημάτων (η «Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων») εφαρμόζεται στις περιστάσεις υπό τις οποίες η «Direct2Media» μπορεί κατά τη διακριτική της ευχέρεια να προβαίνει σε επιστροφές χρημάτων, κατά τους όρους και προϋποθέσεις που ακολουθούν. Η παρούσα Πολιτική αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των Όρων Χρήσης του Ιστοτόπου (https://direct2media.gr/terms.html). Κάθε χρήση των όρων "εμείς" ή και "εμάς" στην παρούσα Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων σημαίνει ή υποδηλώνει την «Direct2Media». Οι λέξεις με κεφαλαία γράμματα που δεν προσδιορίζονται εννοιολογικά στην παρούσα Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων θα έχουν τη σημασία που τους αποδίδεται στους Όρους Χρήσης. Χρησιμοποιώντας τον Ιστότοπο της «Direct2Media» για τις συναλλαγές σας αποδέχεστε την παρούσα Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων. Εάν δεν συμφωνείτε όμως με την παρούσα Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων, παρακαλούμε να μην χρησιμοποιήσετε τον Ιστότοπο, ή τουλάχιστον να μην προβείτε σε συναλλαγές μέσω αυτού.
Η «Direct2Media» μπορεί να τροποποιήσει την Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων ανά πάσα στιγμή δημοσιεύοντας μια αναθεωρημένη Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων στον Ιστότοπο ή/και στέλνοντας πληροφορίες και ειδοποιήσεις σχετικά με την επελθούσα τροποποίηση στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παρέχετε στην Εταιρεία. Είστε υπεύθυνοι για την τακτική επαναφορά σας στον Ιστότοπο προκειμένου να λαμβάνετε έγκαιρη γνώση και αντίληψη των τροποποιήσεων αυτών. Θα θεωρείται ότι έχετε αποδεχθεί τέτοιες τροποποιήσεις με τη συνέχιση της χρήσης του Ιστότοπου ή του Λογαριασμού σας μετά το χρόνο της ανάρτησης των τροποποιήσεων ή την αποστολή σε εσάς των σχετικών ειδοποιήσεων και πληροφοριών σχετικά με αυτές, εφόσον συναινείτε σε τέτοια αποστολή.
Πώς να αιτηθείτε την επιστροφή χρημάτων
Είναι απλό. Για να αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να καλέσετε στο τηλέφωνο επικοινωνίας 2106892151.
Η «Direct2Media» θα εξετάζει τα αιτήματα για την επιστροφή χρημάτων που θα υποβάλλονται έγκαιρα στα προαναφερθέντα χρονικά πλαίσια και πληρούν τα ισχύοντα κριτήρια και θα υλοποιεί επιστροφές χρημάτων κατά την εύλογη διακριτική της ευχέρεια και αξιολόγηση εκάστου, κατά περίπτωση, αιτήματος. Τίποτα στην παρούσα Πολιτική δεν συνιστά υποχρέωση της «Direct2Media» να προβαίνει σε επιστροφές χρημάτων όταν δεν πληρούνται κατά περίπτωση και αυστηρά τα παραπάνω κριτήρια και προϋποθέσεις εκάστης, εκ των ανωτέρω δύο, κατηγορίας.
Γενικά Επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιείται αποκλειστικά σε περίπτωση αποδεδειγμένης αδυναμίας χρήσης της υπηρεσίας ή της διαφήμισης με υπαιτιότητα της Εταιρείας, και αδυναμίας επιδιόρθωσης του προβλήματος εντός δέκα πέντε (15) ημερών. Επιστροφές χρημάτων γίνονται εντός επτά (7) ημερών από την ημέρα της διαπίστωσης της αδυναμίας επιδιόρθωσης του προβλήματος. Με το πέρας του προαναφερθέντος χρονικού διαστήματος, δεν προβλέπεται επιστροφή χρημάτων από μέρος της «Direct2Media».
Αν πληρώσατε μέσω μεταφοράς χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό, και έχετε κάνει αίτημα για επιστροφή χρημάτων και στην περίπτωση που τη δικαιούστε, θα σας ζητήσουμε να μας παράσχετε τα στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού για να διεκπεραιωθεί η επιστροφή χρημάτων.
Περιορισμός ευθύνης
Η «Direct2Media» δε φέρει ευθύνη για τυχόν αποκλίσεις της εικόνας και της ποιότητας του βίντεο ή του ήχου στην οθόνη του εκάστοτε προσωπικού υπολογιστή, κινητού τηλεφώνου, tablet, laptop δεδομένου των διαφορετικών τεχνολογιών που εφαρμόζονται από την εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρεία του hardware και του software.
Ερωτήσεις ή Σχόλια:
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή σχόλια σχετικά με την παρούσα Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο support@direct2media.gr.
Σε περίπτωση ωστόσο, που ο λήπτης της υπηρεσίας, δε μπορέσει να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία, εξαιτίας τεχνικού προβλήματος που οφείλεται αποκλειστικά στην Εταιρεία μας, προβλέπεται επιστροφή χρημάτων εντός δεκαπέντε (15) ημερών. Το διάστημα των 15 ημερών προσμετράται από την ημερομηνία αγοράς της υπηρεσίας.
Με το πέρας των 15 ημερών, δεν προβλέπεται επιστροφή χρημάτων από την Εταιρεία. Αν προκύψει θέμα υπαναχώρησης ή ακύρωσης από μέρος του πελάτη, εφόσον αποδεδειγμένα δεν έχει προχωρήσει σε χρήση της εν λόγω υπηρεσίας, προβλέπεται επιστροφή χρημάτων εντός επτά (7) ημερών, από την ημερομηνία της αγοράς. Με το πέρας του προαναφερθέντος χρονικού διαστήματος, δεν προβλέπεται επιστροφή χρημάτων εκ μέρους της «Direct2Media».
Ως μη χρήση της εν λόγω υπηρεσίας, θεωρείται το να μην έχει κάνει σύνδεση στον λογαριασμό του στο Direct2Media.